Min underbara helg!

fredag ; kom till tuffa enköping! såådär najs alltså .. börja bråka med Felix .. han fucking BET mig .. aja skit samma! träffade sötnosen Simon ;$ vi kollade 1000 filmer, ganska så mysigt ändå (a)

lördag ; drog tilldonken med felix och angelica, mötte simon viktor och någon brud där .. sen drog vi och köpte massor av gooodis! sen mötte vi emma, ida och jesper. felix drog med dom och jag och angelica drog hem till henne och åt sen drog vi till jimmy! där var hampus, jocke, abbe, bea och philip! hampus var värsta dampbarnet, han borde hänga sig själv .. sen drog vi hem och kolla herbie fulltankad, HAH lol roligt film :) sen cama vi med hugo sen somnade jag!

söndag ; vaknade runt tolv .. drog och kolla sofies match! haha, hon fick rött kort efter tio minuter och dom förlorade :( sen kom jimmy och jocke så var vi med dom. sen kom emma och ida! :D sen lite efter kom philip! du är efter gubben haha! sen drog vi till min buss, och emma och ida var sugna på pizza så skulle dom äta det, sen var jag bara så tvungen att ringa pappa och fråga om han kunde köpa pizza så fick jag min älskade pizza när jag kom hem :$ jag älskar dig pappa hihi! sen nu sitter jag här, laddar ner en film jag pappa och storebror ska se :)

PUSS PÅ SIMONS SÖTA RUMPA HAHA! ;$



jag saknar dig redan bebis! men vi ses ju nästa helg ;$ hihi

Kommentarer
Postat av: angelica

ja gumman,myyyyys! saknar dig <3333

2009-12-06 @ 21:55:16
URL: http://angelicajunegard.blogg.se/
Postat av: angelica

ja gumman,myyyyys! saknar dig <3333

2009-12-06 @ 21:56:23
URL: http://angelicajunegard.blogg.se/
Postat av: angelica

hihi ja miss you tooo

2009-12-06 @ 21:58:21
Postat av: angelica

hihi ja miss you tooo

2009-12-06 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0