Min underbara helg med älskling!

precis varit hos doktorn, låg och snacka med Pontus i hundra år igår så är ganska trött ..

Fredag; idag och Angelica mötte upp mig och vi skulle vänta på Jesper, men han va så seg så vi gick. sen chilla vi bara, sen kom Simon! och vi hade det mysigt bara :)

Lördag; Vi vaknade ganska så sent, chillade sen mötte vi upp älsklingen Jimmy och hans kompisar! Sen drog vi hem, sen kom älskling igen! sen somna vi fan ..

Söndag; Vaknade, dampa lite sen drog vi till älsklingens match! och han vann såklart grattis bebis .. jag saknar honom så det gör ont! och min älskling Angelica förstårs /; men vi ses snart bebisar! sen drog vi till stan och var med Simon sen drog jag hem, tråkigt nog :( jag älskar er underbara enköping barn!


Kommentarer
Postat av: angelica

jag dör (y) <33

2009-12-14 @ 13:27:52
URL: http://angelicajunegard.blogg.se/
Postat av: AnyyyyyyyysJAO

va?

2009-12-14 @ 14:36:18
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0