Lång dag!

hejsan hoppsan alla bloggläsare! precis kommit hem, det är förfan snörsorm ute! får panik i sånt här väder, kan inte andas .. hur som helst, träffade Kim idag! han gick på bussen i vikdalsvägen så hade vi sällskap till slussen där vi mötte bästavän! sen åkte vi till fasta och kom till hökarängen! sen mötte vi Mickan, och drog till min storebror och va med snorisen! hihi sen drog vi och mötte mamma i slussen fick cigg, en varm choklad och en hamburgare! sen kom Tilda baby! så drog vi till brommaplan och mötte upp Samuel, stöd kille alltså .. nej skoja bara! han är jätte snäll och söt! sjuka människor vi träffa där alltså haha, sen drog Tilda och vi drog till skarpnäck och träffa Pontus och Matte. PATRICIA KLAPPADE PONTUS HUND! fan vad glad jag blir allstå hahaha :$ vi satt i ett jävla trapphus och snacka :) sen nu är jag hemma och ska lägga mig i sängen och prata med Pontus GODNATT PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie

anna sötnooooooos

2009-12-17 @ 11:18:55
Postat av: AnyyyyyyyysJAO

aha? :o

2009-12-17 @ 11:26:45
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0