kyss och smek

Namn: Anna
Smeknamn: anys
Piercingar: öronen haha ;$
Tatueringar: ska göra en snart (a)
Längd: kort ..
Skostorlek: 36 typ ;$
Hårfärg: mörkt :)
Är du kär i någon: i dont think so? :o
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA
Tänker du på självmord: Nej..? :o
Tycker andra att du är attraktiv: fan vet jag? ;p
Vilket shampoo använder du? Garnier ;$
Vad är du rädd för: ORMAR HAHA
Gillar du att tvätta: fett jobbigt O.o

Din första:
Operation: kommer inte ihåg hur gammal jag var ;o
Första priset: troru jag minns eller? -.-
Första sporten du började med: fotboll!
Första husdjuret: kissemisse!
Första konserten: fan vet jag?

Just nu:
Äter du: inget :D
Dricker du: inget!
Ska du: plugga -.-
Lyssnar du på: MUSIK BROR
Väntar du på: storebror
Tittar du på: dataskärmen? -.-
Har på du på dig: morgonrock ;$
Din framtid: vetefaan
Barn: KLART
Giftemål: JA!
Karriär: fan vet jag?

Har du någonsin:
Kysst en främling? venne
Tappat bort glasögon/linser: nej? :p
Brutit ett ben: NOPE
Rymt hemifrån: oh ja!
Röntgats: Nope, eller venne?
Gråtit när någon dött? klart?

Tror du på:
Gud : nä ;pPpPp
Mirakel: nä?
Aliens: nä?
Magi: nä?
Himlen: Ja
Tomten: KLART HIHI :$
Änglar: Ja

Senaste:
Film du hyrde: fan vet jag? det var år sen O.o
Film du köpte: helvete vet jag?
Låten du lyssnade på: so cold
Låten du hade på hjärnan: venne
Låten du laddade ner: angerfirst album i think
Personen du ringde: Tobbis!
Tv program du tittade på: vetefan, något på 1an?
Personen du tänkte på: David.

ja eller nej:
Långdistansförhållanden: Nope
Utnyttja någon: HAHA ja
Självmord: nej?
Att använda droger: NEJ
Köra onykter: nej?
Förhållanden: Nej

Favorit:
Mat: vet inte
Låt: 3 doors down here without you
Sak att göra: vara med bästis!
Dryck: fanta ;$
Bil: VOLVO SÅKLART!

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Mm ..
Varit i slagsmål: Nää

Antal:
Gånger du varit kär: Två
Gånger ditt hjärta brustit: MÅNGA
Hjärtan brustit på grund av dig: venne
Personer från grundskolan du har kontakt med: några ..
Ärr du har på kroppen: foten, knät

Senaste:
Personen du fick mail av: mig själv lOl
Personen du fick brev av: syster
Personen du fick sms av: Andreas
Saken du köpte: goodis (a)

Övrigt:
Vad har du gjort idag: pluggat -.-
Var det kul: men vafan tror du?
Hur tidigt stiger du upp: när jag vaknar? :)
Gillar du att slåss: jag älskar det? ;s
Vad ska du göra ikväll: vara med bästavän!
Är du seriös: oftast inte ;$
Var har du ont: hjärtat
Använder du hårspray: nope!
Kan du stå på händer: nej? xd

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan!
Salt eller socker: socker ;$
Gillar du ketchup: oh ja..?
Är du glad nu: nä
Var du glad igår: ja det var jag
Känner du nån som jobbar på sjukhus: näää
Stockholm är: ÄCKLIGASTE STADEN
Kan du sjunga: oh ja!
Mer värt än guld: patricia appelgren ( min bästavän )
Spaghetti eller makaroner: spaghetti! hihi
Ett land jag helst vill besöka: Tunisien :)
Sparar till: en mys dag för mig och bästis :$

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe brukar också göra såna listor när jag har tråkigt :/ :P

2009-12-02 @ 14:01:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA :$

2009-12-02 @ 14:55:52
URL: http://elvatusen.blogg.se/
Postat av: Daniel garpö

Va inte din första sport handboll ????

2009-12-02 @ 16:47:38
Postat av: Anna

ojj jo kanske :O

2009-12-02 @ 22:21:25
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0