Gå och dö

orkar inte skriva om vad jag gjort, allt har varit helt fuckd up! ät mitt bajs alla. satt och Melika hela kvällen och snacka, snacka om livet. om att jag mår dåligt. jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mig. ni behöver inte ens kommentera, för jag vet att jag är något. jag vet att jag är värdefull, tack vare mig bästavän Patricia. hon är allt för mig, och jag älskar henne mest. Melika sa att jag skulle börja skriva om hur jag mår osv, för jag behöver hjälp. soc suger kuk allt sånt kan gå och dö. för det hjälper inte. absolut inte ett jävla piss. jag hatar allt just nu, och ni ska skita i varför. jag behöver skriva av mig och det tänker jag göra här i min blogg. så fuck you bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0