Svar

Är du kompis med bellysh?
jag vet inte ..
 Vilket gymnasium ska du börja på?
skit i det du
hur gammal är du?
jag är 16
har du bra självförtroeende?
nja?
villka bloggar läser du ?
olika, för det mesta paulinas och dessis
har du nångång haft seriöst förhållande?
haha nej
och vad tycker du om martin fundin och har ni varit tsm / på g eller nånting ?
haha vad är det där för fråga? NEJ jag har aldrig varit tillsammans eller på g med Martin? :p
Martin är väl snäll? :o fan vet jag, känner honom inte.
Är du oskuld?
nej det är jag inte
Vad har hänt mellan dig och den dära rumpan?´
Rumpan Jennifer? ingen aning ..
är ni fortfarnade med varandra?
nej der är vi inte .. men vi pratar
umgås ni ens?
nej
hur känns livet;)?
jadu Alex, livet känns inte alltid underbart men ibland så (;

Kommentarer
Postat av: bella

"Är du kompis med bellysh?

jag vet inte .."

mhm, tack.... </3

2009-09-03 @ 22:50:03
URL: http://beellysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0