Jag älskar min släkt!

va ju på 50års fest igår hos min farbror .. haha så jävla kul! jag älskar verkligen min släkt, alla släppte loss det kan jag lova dig! hann inte prata med Jennifer som jag hade hoppats .. :( men men sånt är livet! nu ska jag lägga in några bilder, fler kommer sen!






bild 1 : min kära broder Niklas och kusin Nina
bild 2 : Malin Nina och Cissi mina kära kusiner
bild 3 : Min kära kusin Malin som släpper loss!
bild 4 : Karin ( niklas tjej) dansar med min farbror haha!
bild 5 : Jag och min kära bror Niklas :D
bild 6 : Mina kära bröder Niklas och Daniel!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kuliga bilder! :-P

Gullig du är! Vi pratas vid nästa gång, för då är jag antagligen inte en bartender! Hoho! :-D



Någon dag får du gärna komma och äta middag eller fika hos mig och Jesper, vi flyttar ju till min mammas gamla hus om en vecka. Hon ska ju flytta till Luxemburg. :-) Så vi får bo där sålänge!

Kraaaam

2009-08-24 @ 11:52:17
URL: http://jenda.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag vet, skit sexiga bilder! :D

Hihi, ja det får vi :)

Okej sötnos!

kraaam

2009-08-24 @ 11:53:36
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0